Gereelde Vrae

Hulp nodig? Die volgende behoort meeste van jou vrae te dek.

Algemene-hulp

Hoe werk die Pasmaats werf?

Pasmaats bied 'n veilige, sekuur en anonieme wyse om mense van jou keuse te vind en mee te kommunikeer. In 'n neutedop kies jy 'n skuilnaam (gebruikersnaam of alias) en stel 'n profiel op waarin jy jouself, sowel as die tipe persoon en verhouding waarna jy opsoek is, beskryf. Jy kan ander mense se profiele besigtig deur die werf te deursoek en in ruil kan hulle jou profiel besigtig. Wanneer jy iemand vind wat jou interesseer, kan jy 'n boodskap via die werf na daardie skuilnaam stuur. Beurtelings mag jy boodskappe in jou e-posbus ontvang van ander lede af. Hierdie boodskappe sal van hulle skuilname af wees en nie hulle regte e-posadresse nie, wat beide jou en hulle privaatheid beskerm. Wanneer jy gereed is mag jy kies om die ander lid van jou regte kontak besonderhede te voorsien. Ons beveel aan dat jy ons riglyne lees vir veilige aanlyn afsprake.

Wat is die verskil tussen 'n lid en 'n subskripsiehouer?

Elkeen wat 'n profiel saamstel is 'n lid. Om boodskappe te stuur moet jy 'n betalende subskripsiehouer wees.

Is dit gratis of is daar 'n vangplek?

Om 'n lid te word is gratis. Lede kan elke funksie van die werf gebruik, insluitende om potensiŽle pasmaats se boodskappe te lees. Waar alle lede boodskappe kan stuur of antwoord met eenlyners, kan slegs betalende subskripsiehouers persoonlike boodskappe skryf. Ons subskripsie-tariewe is baie redelik, besoek asseblief die subskripsie bladsy om ons tariewe te sien.

Waarom kan ek nie boodskappe stuur nie?

Om boodskappe te stuur moet jy 'n subskripsiehouer wees. Besoek asseblief ons subskripsie bladsy vir 'n oorsig van ons tariewe of om 'n subskripsie te koop.

Word my privaatheid gerespekteer?

Ja. Ons sal nooit jou besonderhede vir ander lede gee of jou besonderhede vir enige doel sonder jou toestemming gebruik nie. Gaan lees asseblief ons privaatheidsbeleid vir meer besonderhede.

Is die inhoud gesensor?

Nee, nie as 'n reŽl nie. Ons is nie hier om ons lede op te pas nie. Ons behou wel die reg om onaanvaarbare profiele weg te steek, verwyder of te verander. Onder andere behou ons die reg om profiele te verwyder of verander wat:

  • Kontakinligting soos e-pos en Skype-adresse, telefoonnommers, adresse, ens bevat.
  • Onwettig is, bv. onder 18 jaar oud is of kontak met persone onder 18 jaar uitlok.
  • Rassisties is, of ander groepe of gelowe aanval.

Verwys asseblief na ons gebruikersvoorwaardes vir volledige besonderhede.

Hoe vind ek die Tuisblad?

Klik op die Pasmaats logo bo aan die bladsy om na die Tuisblad te gaan.

Aantekenhulp

Ek het my aanteken besonderhede vergeet. Hoe kan ek dit weer kry?

Maklik! Klik net op die Wagwoord Vergeet skakel, voltooi hierdie eenvoudige vorm en ons e-pos 'n onthou-nota na jou, met jou skuilnaam en 'n skakel wat jou toelaat om jou wagwoord te herstel.

As jy met jou sosiale netwerk rekening aangesluit het, klik op die verwante skakel en teken aan met jou sosiale netwerk se besonderhede. As jy steeds 'n probleem het, kontak ons asseblief.

Kan ek my wagwoord verander?

Ja. Gaan na die Rekeningbesonderhede bladsy van jou profiel en volg die verandering instruksies.

Hoe teken ek af?

Jy kan afteken van elke bladsy op die werf deur die profiel-ikoon te kies (bo regs op elke bladsy) en dan deur Teken Af te klik op die opsies wat daar wys.

Profielhulp

Waarom moet ek 'n profiel opstel om die werf te gebruik?

Jy kan die werf besoek sonder om 'n profiel op te stel. Om lede se volledige profiele te sien moet jy self 'n lid met 'n profiel wees. Onthou, dis gratis om lid te word.

Moet ek betaal om 'n profiel op te stel?

Nee. Om 'n profiel op te stel kan jy 'n gratis lid wees; jy hoef slegs 'n (betalende) subskripsiehouer te word wanneer jy boodskappe na ander lede wil stuur.

Hoe stel ek my Profiel op?

As jy nog nie 'n lid is nie, begin deur gratis aan te sluit by Pasmaats. As jy reeds 'n lid is klik net op Wysig Profiel.

Kan ek my Skuilnaam verander?

Ja. Gaan na die Rekeningbesonderhede bladsy van jou profiel en volg die verander instruksies.

Hoe kan ek my Profiel verander?

Gaan na Wysig Profiel en volg die verander instruksies

Kan ek my profiel wegsteek van die publieke oog?

Indien jy meer as 30 dae gelede by Pasmaats aangesluit het, of as jy 'n aktiewe subskripsie het, sal jy jou profiel kan versteek. Gaan na die Instellings bladsy van jou profiel en verander 'sigbaar' na 'versteek'. Neem kennis dat as jy wil, jy dit enige tyd kan terug verander na 'sigbaar'.

Kan my profiel gesien word deur gebruikers van jul ander afspraakwerwe?

Ja. Vanaf die oomblik dat jy jou profiel op een van ons dienste voltooi, is dit ons doel om jou te help om soveel as moontlik mense te vind, wat pas by die tipe persoon na wie jy opsoek is. Dit beteken dat hoewel jy lede kan sien van Pasmaats, jy ook toegang het tot profiele van ander fyn uitgesoekte Netwerkdienste, en omgekeer. Jy kan besonderhede van hierdie dienste vind by Netwerkdienste. Onthou, ons tweerigtingpasmaatproses help al ons lede om geskikte profiele te kies, so selfs al mag joune gesien word deur ander lede van die dienste wat gelys is, sal hulle oor die algemeen net jou profiel sien indien dit waarna julle beide gesamentlik soek, ooreenstem.

Hou ingedagte dat enige e-pos of korrespondensie wat jy via ons stelsel ontvang, altyd in jou profiel se inboks sal wys op die normale manier, ongeag die diens waarvan die boodskapsender 'n lid is. Neem kennis, vir sekuriteitsdoeleindes sal jou aantekenbesonderhede net werk op die diens wat jy oorspronklik by aangesluit het.

Vir verdere inligting oor hoe ons jou Persoonlike Inligting soos jou volle naam en kontakbesonderhede beskerm, verwys asseblief na ons Privaatheidbeleid.

Hoe verwyder ek my profiel?

Gaan na die Rekeningbesonderhede bladsy op jou profiel, klik die 'Verwyder My Profiel' skakel onderaan die bladsy. NB: Hierdie proses is nie-omkeerbaar en sal al jou besonderhede op die werf verwyder. As jy 'n subskripsiehouer is en tyd op jou subskripsie oor het, sal dit verwyder word tesame met jou rekords en nie aan jou uitbetaal of op ander toekomstige profiele toegepas word nie. As jy onseker is hieroor, beveel ons aan dat jy eenvoudig jou profiel onsigbaar maak deur dit te versteek in die Profiel afdeling, Instellings.

Fotohulp

Hoe kan ek 'n foto op my profiel laai?

Gaan na My Foto's en volg die riglyne vir die oplaai van foto's.

Wys my foto's outomaties in my profiel?

Nee. Alle nuut opgelaaide foto's moet deur ons ondersteuning personeel nagegaan en goedgekeur word voordat dit vir die publiek sigbaar sal wees. Dieselfde geld vir bestaande foto's wanneer jy jou hooffoto verander. Foto's word gewoonlik binne 24 uur nadat dit opgelaai is nagegaan, maar dit kan soms langer neemin piektye en oor naweke wanneer minder personeel aan diens is.

Is daar enige spesifieke vereistes om foto's op te laai?

Ja. Jou foto moet in JPEG, GIF, PNG, BMP, TIFF of PCX formaat wees. Dit moet minder as 8192kB wees, maar daar is geen beperkings op die foto dimensies wat jy laai nie. As dit te groot is sal ons die grootte outomaties aanpas. Verwys asseblief na die volledige instruksies in Hulp met Foto's.

Waarom het my foto van my profiel af verdwyn?

As jou foto nie voldoen aan ons tegniese vereistes nie, afstootlik is, 'n foto van 'n beroemde persoon is, of enige ander kopieregmateriaal soos tekenprente bevat, mag ons dit verwyder.

Hoe nooi ek iemand uit om my privaatfoto's te sien?

Terwyl jy na foto's kyk van die persoon wie jy wil uitnooi, klik op Meer (...). Kies 'Nooi uit om Slegs-Per-Uitnoding Foto's te sien' op die hangkieslys.

Soekhulp

Hoe soek ek?

Vir 'n vinnige en basiese soektog, gebruik die Basiese Soektog. Jy kan 'n deegliker soektog doen met die Gevorderde Soektog.

Verder offer ons 'n wye reeks opsies vir jou om mense mee te vind. Ontdek jou pasmaats, bewonderaars of mense wat na jou profiel kom kyk het in Konneksies, of sien wie is nuut, aanlyn of vier hul verjaarsdae, in die Vind afdeling.

Hoe soek ek na 'n spesifieke skuilnaam?

Maklik. Gebruik die Skuilnaam Soek bladsy in die Vind afdeling, tik die ander persoon se skuilnaam of 'n deel van die naam in en klik op 'Gaan'.

Waarom kry ek geen resultate wanneer ek soek nie?

Jou soektog vereistes is heel moontlik te spesifiek. Ontspan effens daaroor deur bv. die ouderdomsbeperking effens wyer te stel, ens. As jy sou soek na 'n blondekop, blou-oog, 21 jarige nie-rokende vroulike persoon wat in die Wyer MongoliŽ bly en kinders wil hÍ, is die kanse skraal om resultate te hÍ!

Wat is 'n pasmaat?

Pasmaats is ander lede wat voldoen aan die spesifieke vereistes wat jy uiteengesit het in jou My Ideale Pasmaat bladsy toe jy jou profiel opgestel het. Ons pasmaat enjin verrig tweerigting passings, lede sal dus net op jou pasmaat lys verskyn as jou profiel ook aan hulle vereistes voldoen.

Hoe kan ek my pasmaat resultate verfyn?

Maak seker dat jou profiel so volledig moontlik en jou ideale pasmaat besonderhede nie te wyd is nie. Bv. As jou ideale maat 'n vroulike persoon is tussen die ouderdom van 18 en 80 en op enige plek in die wÍreld kan bly sal pasmaats nie goed werk vir jou nie. Die geheim is om balans te vind tussen te-spesifieke en nie-spesifieke vereistes vir 'n ideale pasmaat. Net soos die profiel besonderhede wat jy spesifiseer vir 'n pasmaat het jy die keuse om te wys hoe belangrik elkeen van die spesifikasies is.

Hoe merk ek iemand as 'n gunsteling?

Kies eenvoudig die hart-ikoon om iemand as 'n gunsteling te nooi. In soekresultate, sal jy dit vind langs die koevert-ikoon. Terwyl jy na 'n profiel kyk, kies die hart-ikoon onder die persoon se profielfoto en skuilnaam. Kies dieselfde ikoon indien jy iemand wil verwyder van jou gunstelinge af.

Hoe sien ek wanneer 'n lid laas aanlyn was?

Dit is baie handig om te weet wanneer iemand laas aangeteken wanneer jy na hul profiel kyk. As jy op 'n mobiele of tablet toestel is, klik op die info-ikoon ('i') langs die gunsteling-ikoon in soekresultate of na regs van die pasmaat % wanneer jy na 'n profiel kyk. Indien jy op 'n rekenaar is, sal dit outomaties wys.

Kan ek 'n ongewensde bewonderaar of pasmaat verwyder?

Ja jy kan. Terwyl jy na jou Bewonderaars of Pasmaats bladsy kyk, klik eenvoudig op die kruisie ('X') regs bo van die profiel wat gewys word.

Hoe voeg ek notas en graderings by?

Kies eenvoudig die 5 sterre in 'n lid se profiel. 'n Opspringvenster sal oopmaak waarop jy 'n gradering of 'n nota kan doen.

Hoe kan ek nuwe notas/graderings wat ek gedoen het sien?

Om profiele te sien wat jy gegradeer of 'n nota op gelos het, gaan na Notas of Graderings in die Konneksies afdeling.

Hoe verander ek 'n nota of gradering?

Volg dieselfde stappe as wat jy sou om 'n lid se profiel mee te gradeer of 'n nota by te voeg. Wanneer die opspringvenster wys, verander die nota en/of gradering. Om die gradering te skrap, kies die 'Skrap gradering' skakel en stoor.

Kontak Ander Lede

Hoe kontak ek 'n ander lid?

Wanneer jy na iemand se profiel kyk, of in soekresultate, kies die boodskap (koevert) ikoon. Tik jou boodskap en klik Stuur.

Sal enige van my besonderhede blootgestel word?

Nee. Die boodskap wat aan die ander lid gestuur is sal slegs jou skuilnaam, boodskap en kort instruksies bevat oor hoe om te antwoord. Sien ons privaatheidsbeleid vir verdere besonderhede.

Ek het 'n boodskap van 'n ander lid ontvang. Hoe antwoord ek?

Die maklikste manier is om die skakel te volg in die e-pos wat jy ontvang het. Dit sal jou direk na die boodskap toe neem. Onthou, tensy die persoon wie vir jou die boodskap gestuur het 'n premium subskripsiehouer is, sal jy 'n subskripsiehouer moet wees om terug te skryf.

Moet ek 'n subskripsiehouer wees om boodskappe te kan ontvang?

Nee, jy sal boodskappe ontvang selfs al is jy nie 'n subskripsiehouer nie. Jy sal egter 'n subskripsiehouer moet wees om te antwoord, indien die persoon wie vir jou die boodskap gestuur het nie 'n premium subskripsiehouer is nie.

Ek sou verkies om nie boodskappe in my gewone e-pos inboks te ontvang nie. Kan jul help?

Ons stel voor dat jy 'n gratis Webgebaseerde posadres van 'n diens soos Outlook aanskaf en dit as e-posadres gebruik in jou profiel. Neem kennis dat daar 'n potensiŽle nadeel in die gebruik van gratis e-posdienste is. Sommige skakel jou rekening af as jy dit nie gereeld besoek nie. In so 'n geval sal e-posse wat ander lede vir jou stuur verlore gaan en, as ons aanhoudend hoppe van jou adres ontvang, mag ons dit wegsteek of verwyder van jou profiel.

Hoe kan ek ophou boodskappe ontvang van 'n spesifieke lid af?

Terwyl jy kyk na die boodskap of profiel van die persoon wie se boodskappe jy nie langer wil ontvang nie, kies die 'Blok Hom/Haar' opsie van die Meer (...) hangkieslys. Geblokte lede kan nie vir jou enige boodskappe stuur nie. Jy kan enige tyd hierdie blok verwyder.

Hoe weet ek of 'n boodskap wat ek gestuur het, gelees is?

Wanneer 'n boodskap gestuur is, sal een regmerkie wys met die datumstempel op. Sodra dit gelees is, sal twee regmerkies wys.

Hoe verwyder ek boodskappe van lede met wie ek nie langer kontak het nie?

Ons het nie 'n opsie om permanent boodskappe te verwyder nie. Gebruik in plek daarvan die Argief opsie om boodskappe te versteek wat jy nie langer tussen jou onlangse boodskappe wil sien nie. Om 'n boodskap te argief, klik die Argief Gesprek opsie onder Meer (...) terwyl jy die gesprek voor jou sien. Van die hoof boodskappe bladsy af, kies die kruisie-ikoon regs van elke gelyste gesprek. Boodskappe wat argief gemerk is, is sigbaar in Argiefboodskappe en kan wel herstel word na Onlangse Boodskappe deur dieselfde stappe as hierbo te volg.

Subskripsiehulp

Wat kos 'n subskripsie pakket by Pasmaats?

Ons bied 'n verskeidenheid mededingende subskripsie pakkette aan, besoek asseblief ons subskripsie afdeling vir besonderhede.

Is dit veilig om my kredietkaart besonderhede op die werf in te tik?

Ja. Kredietkaart betalings word verwerk deur ons WorldPay kaart verwerking deurgangspoort. WorldPay is een van die grootste en mees gerespekteerde internasionale kaart verwerking maatskappye. Al jou kaart besonderhede is geÔnkripteer vir maksimum sekuriteit terwyl jy die internet deurreis. Verder word geen kredietkaart besonderhede enige plek op ons webwerf aangehou nie.

Wat sal op my kredietkaart rekening wys?

Betalings sal as 'n transaksie van Dating Lab Ltd. wys, wat die maatskappy is wat die werf bestuur.

Sal my subskripsie outomaties hernu word?

Ja, as jy 'n subskripsie koop met 'n krediet- of debietkaart, sal jy weer gedebiteer word aan die einde van jou eerste subskripsie periode, hoewel as jy 'n subskripsie koop as 'n geskenk vir iemand, betaal eerder deur 'n alternatiewe metode te gebruik of kanselleer jou ooreenkoms voor jou hernuwingsdatum. As jy graag die outomatiese hernuwing van jou subskripsie op enige stadium wil kanselleer, gaan eenvoudig na die Status bladsy en klik op die kansellasie skakel. Jy kan meer uitvind omtrent outomatiese hernuwing deur hier te klik.

Ek het nie my hele subskripsie benut nie en wil my profiel verwyder. Sal die balans aan my uitbetaal word?

Nee, ongebruikte dele van 'n subskripsie is ongelukkig nie uitbetaalbaar nie. Deur jou profiel te verwyder sal dit veroorsaak dat jou ongebruikte subskripsie verlore gaan.

Sal my profiel steeds op die werf wees nadat my subskripsie eindig?

Ja. Jy sal egter weer 'n subskripsie moet koop as jy ander lede wil kontak in die toekoms.

Waarom is ek gevra om my kaart besonderhede te verifieer?

Jy mag ook gevra word vir 'n addisionele kontrolevlak wat MasterCard SecureCode of Verified by Visa genoem word, afhangende van jou kaarttipe. Hierdie sisteme was in plek gesit deur kaart netwerke en banke om 'n ekstra sekuriteitslaag teen bedrog te bied en sommige banke het begin om dit verpligtend te maak vir alle aanlyn transaksies wanneer by 'n handelaar gekoop word wat SecureCode / Verified by Visa onderhou, soos ons doen.

Wat is die verskil tussen 'n standaard en premium subskripsie?

Met 'n standaard subskripsie moet almal wie jy kontak hul eie subskripsie hÍ om te kan terug skryf. Met 'n premium subskripsie kan enige iemand met wie jy kontak maak, gratis vir jou terug skryf, selfs al het die persoon nie 'n subskripsie van hul eie nie.

Veiligheids- en Privaatheidhulp

Hoe blok ek iemand?

Terwyl jy na 'n lid se profiel kyk, kies die Blok Hom/Haar opsie vanaf die Meer (...) hangkieslys. 'n Lid wie geblok is, kan nie jou volledige profiel sien of jou kontak nie.

Hoe rapporteer ek iemand?

Indien 'n ander lid se optrede vir jou rede tot kommer gee of as iemand eenvoudig net beledigend is, rapporteer dit asseblief aan ons Ondersteuning Span deur die 'Rapporteer Misbruik' opsie op die Meer (...) hangkieslys. Alle klagtes word hoogs vertroulik hanteer en kan onder andere die opskorting of verwydering van die oortredende lid se profiel tot gevolg hÍ.

Pasmaats Toep

Het Pasmaats 'n toep beskikbaar?

Ja, dit word die TDL Connect genoem en is tans beskikbaar vir iOS op die Toep Winkel en vir Android op Google Play. Laai dit GRATIS af.

Waarom word dit TDL Connect genoem en nie Pasmaats nie?

Pasmaats is een van vele webwerwe wat beheer word deur The Dating Lab. The Dating Lab het een toep geskep naamlik TDL Connect, vir gebruikers van al hul webwerwe. Wanneer jy TDL Connect die eerste keer aflaai, sal jy die TDL Connect handelsmerk en logo sien. Sodra as wat jy aanteken met jou normale skuilnaam en wagwoord, sal jy die bekende Pasmaats handelsmerk en logo sien.

Waarom die toep gebruik in plaas van die werf op my mobiele webblaaier?

Met die TDL Connect toep sal jy oombliklik kennisgewings kry wanneer ookal iemand vir jou 'n boodskap stuur of belangstelling toon in jou profiel. Jy sal nooit weer uitmis op 'n nuwe boodskap nie.

Hoe teken ek aan met my Facebook rekening?

Ongelukkig kan jy nie aanteken met jou Facebook rekening op TDL Connect nie. Om aan te teken op TDL connect, teken eers normaalweg aan op die web en herstel jou wagwoord van die Rekeningbesonderhede bladsy van jou profiel. Sodra jy jou wagwoord herstel het, sal jy kan aanteken op TDL Connect met jou skuilnaam en nuwe wagwoord.

Hoe beheer ek my kennisgewing instellings?

Terwyl aangeteken via die TDL Connect toep, beheer jou kennisgewing instellings op die Voorkeure bladsy in die profiel afdeling.

Hoe kanselleer ek my subskripsie se outomatiese hernuwing op Android/Google Play?

Vanaf jou Android toestel:

  1. Maak die Google Play Store oop.
  2. Tik op Menu> Account > Subscriptions
  3. Kies TDL Connect.
  4. Tik op Cancel.

Vanaf jou rekenaar:

  1. Gaan na play.google.com/store/account (Jy sal moontlik moet aanteken.)
  2. Kies TDL Connect.
  3. Klik Cancel Subscription.

Belangrik: As jy die toep verwyder sal dit nie jou subskripsie outomaties stop nie. Jy moet jou outomatiese hernuwing kanselleer om jou subskripsie te kanselleer. Indien jy die toep verwyder sonder om jou subskripsie te verwyder, sal die subskripsie steeds verhaal word.

Hoe kanselleer ek my subskripsie se outomatiese hernuwing op iOS/iTunes?

Vanaf jou iOS toestel:

  1. Op die Home skerm, tik op Settings.
  2. Tik op iTunes & App Store.
  3. Tik op jou Apple ID aan die bokant van die skerm.
  4. Tik op View Apple ID. (Jy mag moontlik moet aanteken.)
  5. In die Subscriptions afdeling, tik op Manage.
  6. Klik op TDL Connect.
  7. Skakel Automatic Renewal/Continuing subscription af om jou subskripsie te kanselleer.
  8. Vanaf jou rekenaar:

    1. Maak iTunes oop (Jy sal aangeteken moet wees.)
    2. Gaan na Account > View My Account. Jy sal gevra word vir jou wagwoord.
    3. In die Settings afdeling, klik op Manage displayed aan die regterkant van Subscriptions.
    4. Kies TDL Connect.
    5. Skakel Automatic Renewal/Continuing subscription af om jou subskripsie te kanselleer.

    Belangrik: As jy die toep verwyder sal dit nie jou subskripsie outomaties stop nie. Jy moet jou outomatiese hernuwing kanselleer om jou subskripsie te kanselleer. Indien jy die toep verwyder sonder om jou subskripsie te verwyder, sal die subskripsie steeds verhaal word.